mandag 5. april 2010

Tilbake til vanndråper.........

Vanndråpene får meg til å tenke.........
...... mange ganger undres jeg på hvorfor jeg er så facinert av vanndråpene?
Jeg har mange tanker om dette, men ingen tanker jeg vil dele her........
I tillegg til dråpene, har jeg denne gangen knyttet til til 'gåsunger.' Ganske enkelt fordi 'gåsungene' er noe jeg knytter til egen barndom. Da var de knyttet til påskefeiring. Nå er de knyttet til minner. Jeg feirer jo ikke påske lenger. Nå er det siste dag i denne langfri jeg har hatt i forbindelse med påsken. Det har vært to fine uker - både tiden i Stockholm og tiden her i Norge. Jeg har tilbrakt tid sammen med forskjellige mennesker som på hver sin måte har påvirket meg- forhåpentligvis på en positiv måte......
April er en måned som vanligvis passerer veldig fort. I år har jeg ikke noen spesielle tanker/følelser ang april. Det kjennes både godt og litt vemodig. Men - jeg har vel omsider langt endel bak meg? Uansett - livet går videre. Slik er det bare! I morgen er det jobb igjen. Noen møter som ble avtalt før påske + at jeg må kansellere alle avtaler fra midten av mai til midten av juni. Må også sjekke m det kan leies inn en ekstern for endel undervisning/info som er avtalt.

0 kommentarer: