lørdag 10. april 2010

Lørdag.......

Jeg sov lenge i dag og ble vekket 9.30 av en katt som dasket med i ansiktet og dermed hørte jeg en telefon som kimte iltert nede i stua. Telefonsamtalen gjaldt en forespørsel om jeg kunne hente N.N. og være på Flisa til kl. 10.00!!
Å være på Flisa til kl. 10 var helt uaktuelt, men jeg var der 10.20...... samtidig som de andre....
Årsak: Spise frokost sammen. Min frokost ble et rekesmørbrød og en Napoleonskake + to krus med kaffe.
N.N. kom underveis med en glimrende idè: En nettside for grinete kvinnfolk!!.... blogg opprettet...
Ekstra aktivitet:
På onsdag oppdaget jeg at ene bakhjulet var litt flatt, men var ikke sikker på hva som forårsaket det, så jeg fylte opp med luft og - det så bra ut på torsdag og fredag. Da jeg skule hjem i dag, var det nesten flatt igjen. Jeg snek med sakte til nærmeste bensinstasjon og fylte opp med luft igjen, en kjapp tur på en butikk og handlet - sjekket hjulet og det var blitt borte endel luft på veldig kort tid.
Snek med innom neste bensinstasjon og fylte opp igjen - og kjørte hjem. Underveis hadde lufttrykket minket endel, så i løpet av dagen må jeg skifte hjul. Jeg ser ikke fram til å gjøre den jobben!!

0 kommentarer: