tirsdag 2. august 2011

Alternative strømkilder

For øyeblikket leter jeg etter alternative strømkilder slik at jeg kan ha tilgang på mobil hele neste uke. Hytta har jo ikke strøm og det har jeg visst hele tiden.
Den gamle laptop'n lagrer ikke så mye på batteriet lenger. NotePad'n max 3 timer. Det vil si en oppladning av androiden!
Jeg bør finne igjen minst en gammel telefon og lade opp og ta med, som back-up.
Jeg får sikkert lade både mobil og note-pad den dagen jeg skal til Sund/Tofta?
Jeg skal til Bergen en dag eller to halve, kanskje jeg får ladet på en kafe?
Kanskje jeg skal teste mine talenter, for å få ladet telefonen i Os?
Jeg finner nok et alternativ?

2 kommentarer:

Jan Sjögren sa...

Hei kjøp en lader til bilen så kan du lade den nye telefon der. Jeg har selv en bil lader funker helt greit.God tur

løvetann sa...

Jeg skal få låne en av jr:-)