tirsdag 8. mars 2011

Dag 06 - Min dag

Våknet kl. 6.30 og klokka skulle ikke ringe før 07.05.
Brukte lang til på badet med en morgenprat/kos med Emil og måtte vente så han fikk sine 10 min. i håndvasken til å drikke og leke seg med rennende vann.
En dusj.
Vann og alle medisiner + en Paracet pga skulderen.
Spiste en banan mens jeg leste nyheter på nett og leverte dagens første værrapport.
Kl. 08.25 stod jeg på busstoppet og ventet på å bli plukket opp av sjefen.
Fram til kl.14 har vi deltatt i et 'kick off' på en interkommunal handlingsplan mot rusmisbruk.

Etter jeg kom hjem, var det å lese og besvare mail.
Drikke vann og spise litt frukt.
Jeg har skrudd ned termostaten på panelovnen og Emil syntes tydelig at det var litt kjølig, fordi ha lå i fanget mitt inntil det ble varmt av vedovnen.

Leverte noen flere værmeldinger og kommenterte andres.

Hentet posten, kjøpte pizza, fotograferte solnedgangen.

Spiste pizza til middag med vann som drikke.

Pakket sokker og gensere til jr.

Fylte opp oppvaskmaskina og satte den igang.

Ellers - en god bok!

0 kommentarer: