tirsdag 9. mars 2010

Vekkerklokke

Jeg har en digital vekkerklokke som pleier å fungere helt utmerket, bare jeg husker å stille den sette den på.
I går måtte jeg opp 7.30 og i dag en time tidligere. Et eller annet sted har jeg ikke bare skrudd alarmen en time tilbake, men også tidsviseren en time fram.
Var som vanlig veldig trøtt da klokka ringte og etter 3 'repeater', måtte jeg bare kravle meg opp.
Da jeg var ferdig til å reise på jobb, kom jeg til å kikke på en klokke. Den viste seks - og det gjorde også alle andre klokker. Så nå sitter jeg her og venter på..........

2 kommentarer:

Silme sa...

Ikke klage, jeg våkner av megselv ca halv fem hver dag. Akkurat som for to år siden da jeg flytta hit, og for et år siden! Jeg tror jeg har issues med denne årstiden.

løvetann sa...

Klager egentlig ikke da:-) Hadde en nydelig morgen, mens det lysnet ute......