onsdag 3. mars 2010

Sagen vs Romøren

At Anette Sagen ble valgt til å være den første som skulle hoppe i nye Holmenkollen, var en gledelig melding. Damen er en rutinert hopper og hun har virkelig satt kvinnelig hoppsport på dagsorden i Norge. Hun har ikke gitt opp, selv om hun har vært motarbeidet av det jeg kaller mannsjåvinister.
Selv etterat det var offentliggjort at Anette Sagen skulle være første hopper, har noen av disse mannsjåvinistene tydeligvis arbeidet i det stille.
Nettavisene er stadig blitt oppdatert i løpet av dagen.
t andre har sine meninger, er helt greit for meg, men jeg må si: Styreleder i Kollenhopp, Roar Gaustad, har iflg media hatt forklaringer som jeg har problemer med å forstå at han selv tror på.
 - Det er viktig at Anette Sagen ikke blir skadet ved å være første til å hoppe i nye Kollen
 - Det er ikke  viktig at Romøren blir skadet, ved å være den første som hopper.
 - At han som styreleder i Kollenhopp, ikke visste hvem som skulle hoppe?
Sorry - Gaustad, for meg framstår du som en løgner og en feiging som ikke tør å ta konsekvensene av hva du gjør!

En kommentar jeg har lest i dag og en kommentar jeg støtter fullt ut er: Romøren er 'bare' en prøvehopper for Anette Sagen.

0 kommentarer: