lørdag 27. mars 2010

Shopping

Hva er vel vitsen med  å være i Stockholm, uten å shoppe?
Torsdag ettermiddag/kveld var jeg i byen og dermed ikke noen shopping.
 I går var jeg ute og gikk heromkring. Fant en jeans jeg likte og så skulle jeg prøve den. Dama i butikken øsnket at jeg også skulle prøve en str mindre..... fakta det var den jeg kjøpte. Så jeg tror visst at jeg er noe 'rundere' enn hva jeg faktisk er!
I dag reiste jeg til en sportsforretning outlet. Primærøsnket var å kikke på smørefrie ski. De hadde både ski og bindinger, men hvorfor skal jeg kjøpe bare det når jeg også trenger sko?
Det neste jeg kikket på var evt nye løpesko. I stedet gikk jeg ut med sports streetsko. Regelrett nydelige er de!
Verre er det at innen jeg kom meg hjem, hadde jeg kjøpt ytterligere mere 'sko'.... ballerinasko med røffe såler og laveskoletter.
Annet innkjøp?........ 2 spinnere............

0 kommentarer: