søndag 2. oktober 2011

Trivsel

Jeg er visst på vei inn i en periode med trivsel og overskudd.

Fra tidligere vet jeg at håret mitt røper meg masse. I perioder med trivsel, så blir det mere liv i det  og det 'krøller' seg og 'bølger' seg helt vav seg selv.
Jeg har nok registert dette i det sidte, men ikke vært det helt bevisst, utenom at jeg oftere har latt være å bruke 'klypa' i nakken.
I kveld kommenterte en venninne både håret mitt og at jeg så godt ut!
Da jeg fikk tenkt meg om - så fant jeg ut at jeg virkelig trives nå!
Jeg har det så bra som jeg kan ha det.
Får være så mye for meg selv som jeg vil og trenger og har folk der ute som bryr seg.
Jeg har  en liten frøken på ca 10 mnd jeg kan kose litt med, jeg har noen på min egen alder jeg av og til kan stjele en klem av og drikke en kopp kaffe sammen med, snakke med og jeg  har  andre jeg trives godt sammen med.

0 kommentarer: