tirsdag 4. oktober 2011

Bumerang


Bare en liten filleting for noen dager siden fikk meg til å miste litt kontroll på tilværelsen.



Bedre ble det ikke, da jeg forsøkte å få tilbake kontrollen og enda en liten filleting skjedde.


Etter det så bare klapper det på seg.

”Ting og tang” jeg vanligvis håndterer veldig bra, blir også et problem.
 Når jeg skal forsøke å roe ned 'ting og tang' vasser jeg bare enda lengre utpå..
Dette blir bare regresjon!
 Kanskje bra det er skolefri neste uke, jeg skal på 3 dagers kurs og bare kan forholde meg til ukjente mennesker?
Fant en tekst på nettet:
Ikke reserver en plass i hjertet ditt til dem som ikke ønsker å være der. De som ønsker å være en del av livet ditt vil gjøre en innsats for å ta del i det :-)
Egentlig burde det være så enkelt, at de jeg ønsker å slippe inn i livet mitt også skaulle ønske å bli en del av livet mitt.
Slik er det bare ikke!
Jeg treffer mennesker som jeg merker svært gjerne ønsker å bli en liten del av livet mitt og jeg – jeg ønsker de egentlig ikke inn i livet mitt.
Jeg treffer mennesker jeg ønsker å inkludere bitte litt i livet mitt og de ønsker ikke å bli inkludert.

0 kommentarer: