onsdag 1. september 2010

Onsdag - sånn midt i uka

Da jobben var ferdig, tok jeg med meg middagen, frukt, kaffe og vann og reiste ned til fossen for å sove i sanden.
I stedet for å sove, valgte jeg å gå oppetter fossen og sitte på berget.

Elva er flomstor og vannet egentlig veldig kaldt.
Fikk liksom dyttet et to dagers kurstilbud i hendene i dag - og ja, jeg tar det kurset i internkontroll - personvern og datasikkerthet.
Greit var det også å få skikkelig godkjenning på at jeg nå utover har både lov og velsignelse til å være "diktator" på jobb - i ordets rette mening.  
Av og til må en visst bruke andre metoder for å få framdrift?
Jeg er fortsatt ikke helt fri for å plukke til meg arbeidsoppgaver, men - så lenge de er relatert til prosjektet og dets framdrift, så hvorfor ikke?
Jeg har fortsatt over en ukes ferie igjen.

Ser at jeg fort jobber inn +timer på fleksitid.
Godt å vite at jeg kan ta noen skikkelige langhelger utover høsten.
Det merkes at det begynner å bli kaldere ute. Kattene kommer inn tidlig kveld og nekter å gå ut igjen før neste dag.
Hoder dette været seg , så enten plukke bær på torsdags ettermiddag eller så tar jeg en topptur.
Har også lyst på en fisketur igjen, snart.
Av og til er tiden altfor kort, enda jeg ikke gjør så mye.

0 kommentarer: