torsdag 18. februar 2010

Livsstil

Høsten 2008 var jeg på rehab og endret livsstil ifht fysisk aktivitet og kosthold....... i hvertfall.
Sensommer/høsten 2009 'ramlet' jeg helt ut av alle strukturer jeg hadde levd etter/innenfor.
I løpet av vinteren har jeg gjort mange forsøk på å 'gå tilbake' til både tilstrekkelig fysisk aktivitet og sunnere kosthold uten å lykkes.
Etterhvert er det blitt mere og flere halvhjertelige forsøk..... og hver gang ikke lykkes..........
Samtidig har usikkerheten og utryggheten  vokst  tilsvarende med å mislykkes.....

I ettermiddag/kveld har jeg vært på Feiringklinikken og besøkt en kjenning som er der på rehab........

Da jeg kom dit, traff jeg en av 'mine' behandlere fra den gang jeg var der.....
Hun kjente meg igjen og spurte hvordan det gikk.....

Fordi det har kommet 'nye momenter' siden jeg var der, har jeg mulighet til å få en nytt opphold for å komme inn i en annen livsstil enn hva jeg har nå.....

Joda, jeg kan gjøre et eller flere forsøk til, men vet at et nytt opphold vil gi meg den drahjelpen jeg trenger......

Er de da noen vits i gjøre flere forsøk, før det sendes en ny søknad....?

Jeg må allikevel jobbe med meg selv underveis.... på alle plan.......

0 kommentarer: