tirsdag 12. februar 2013

Oppdatering foto

Fotokurs avsluttet og jeg har skrudd og skrudd og delvis bare gitt @@@ i alt som heter foto.
Objektene har forsvunnet mens jeg har skrudd.
Har endt på å bruke auto til å begynne med, slik at jeg har visst at jeg har fått fanget "noe":

Har de siste ukene gått på kurs i redigering -. CS6


Utfra at jeg ikke liker å redigere foto, så har je brukt mye tid underveis  i uka på å terpe på det som vi gjennomgikk siste gang.
Å si at jeg liker redigering, er et veldig sterkt uttrykk!!


Brukte en uke på å redigere i CS& på laptop og så redigere de samme foto i Elements på den stasjonære.
Beklager - det meste var et ork!!


Men - siste uke så lærte jeg at jeg kan redigere et foto, lagre, åpne originalen , redigere og legge lag på lag, bruke viskelær og pusse vekk lag for lag.

Har nå lekt meg skikkelig med å legge 8 lag oppå hverandre....


OG - dette var noe jeg likte....... og vet at jeg kan klare dette i Elements!!

Dette er siste uka på kurs og nå ser jeg fram til det vi evt. måtte lære å¨disse 3 timene

0 kommentarer: