onsdag 22. desember 2010

Snart jul

 Så er det snart jul. Jeg sluttet på jobb litt etter kl.13 i dag, var innom Jenny, Pål, Vilja og Jenny's og Pål's lille, vakre datter en bitteliten tur.
 Så plukket jeg opp en kompis og en kompis av han før vi satte kursen til Charlottenberg.
 Shopping? Systembolaget og en tobaksaffær var vi enige om i forkant. Likedan var vi enige om ingen kolonial
 Planene startet bra. En butikk med noen kompaktkameraer ble også besøkt, men jeg ødela hele handelen med å kritisere merker mm.
Et par morsomme butikker ble besøkt og det var utrolig hva en fant ut en trenger:-)
Jeg kjøpte en ny liten fin ugle.
Kolonialen?.Selvfølgelig havnet vi der også.........

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kvinnfolk og kolonialer. Huff ! Håpløst !!

Hilsen den ene kompisen.

løvetann sa...

Kompisens kompis virket bare blid og fornøyd over alle butikker og sådant mere:-)

Anonym sa...

PENE BILDER.NY KAMERA ER DEN OK?
GOD JUL GODT NYTT ÅR JULEKLEM FRA MEG

løvetann sa...

Så dette akkurat nå:-)
Nyttårsklem!

løvetann sa...

Kameraet er veldig bra!