søndag 24. oktober 2010

Søndag kveld

Denne helga gikk altfor fort.

Hadde så store planer om å kikke litt på hvordan jeg fortsatt kan laste opp foto, uten å betale Google?
Det kan jeg tenke mere på utover i uka som kommer.

Skulle også gjøre ferdig en PP- presentasjon om informasjonsikkerhet. Skal ha en time med alle sjefene i alle virksomhetene på tirsdag.
Jeg ser veldig godt at det hadde vært mye enklere å 'bare' tatt helse og sosial, men informasjonsikkerhet gjelder over alt.
Jeg lurer på - er det som er i dag bra nok?
Egentlig vet  jeg svaret, men kan ikke si det høyt.
En siste gjennomgang og evt omarbeide et par bilder, rekker jeg i morgen?

Skulle virkelig ha vasket alle vinduer før vinteren. I dag var det ikke kaldere enn at det hadde gått an....
Det kommer kanskje en annen litt mild dag, før våren..?

Hva har jeg brukt helgen til?
Sove!
I går tilbrakte jeg mange timer sammen med Jenny Pål og Vilja. Jeg hadde sagt at jeg ville lage rødbetsuppe til dem og den skulle gjøres hos dem. Så jeg pakket det jeg trengte og da jeg kom fram, så hadde jeg ikke med meg rødbetene. Men det ble en god grønsaksuppe!
 I dag  har jeg sovet lenge og gått en lang tur.

Plutselig var dagen over!!

0 kommentarer: