mandag 30. august 2010

Noen ganger - Innpakkete tanker

Noen ganger opplever jeg at skuldrene mine er for smale, til alle de tårene andre gråter mot de.
Noen ganger kjennes det veldig urimelig, at jeg får skylda for hva andre foretar seg.
Noen ganger ønsker jeg at jeg hadde en annen jobb.
Noen ganger hadde det vært fint om døgnet hadde 36 timer.
Noen ganger ønsker jeg at jeg var fullstendig usynlig.
Noen ganger ønsker jeg at det var lov å banke opp andre.
Noen ganger ønsker jeg at jeg var en tryllefe med en magisk stav.
Noen ganger ønsker jeg at jeg kunne vært et helt sånn A4- menneske.
Noen ganger ønsker jeg at jeg kunne slutte å bry meg om andres opplevde urettferdighet.
Noen ganger ønsker jeg at jeg ikke bestandig skal mene og si noe om det meste.
Noen ganger lurer jeg på hvorfor det skal være nødvendig å hyle og skrike, før en blir hørt.
Noen ganger lurer jeg på om det hadde vært godt å kunne lånt en annens skulder.

0 kommentarer: