onsdag 1. juni 2011

Litt oppdatering

 Virker som om sommeren begynner å komme?
 På jobb har det 'roet' seg litt.
 Var på sykehuset til en undersøkelse sist uke, pga en henvisning fra i april.
 Pga tidsperspektivet og at det har roet seg litt på jobb, føler jeg meg bedre og  ser ikke noe behov for mere utredning pt.
 Overlegen var grei, hun skule gi beskjed til fastlegen om at de kunne ringe Feiringklinikken direkte hvis/når jeg ønsker en angiografi
 En evt. stenting behandler symptomene, akkurat som medisinene gjør. Eks: Jeg er allergisk og spiser allergitbl, men jeg er like allergisk allikevel, bare at det merkes ikke så godt.Om jeg spiser både blodfortynnende medisiner og kolesterolsenkende, så bare bremser det litt på progresjonen.
 Det var godt å få aksept på at jeg føler meg sliten. Det gjorde godt å få en bekreftelse på at det er kun jeg selv som vet hvordan jeg har det.
 Kanskje snart på tide å vurdere en ny sykemelding på 20 %? Det vil si 22,5 timer pr uke -= kortere dager/lengre helgefri.
Må tenke litt på dette:-)

0 kommentarer: