lørdag 29. januar 2011

Litt redd? - Smerter

Jeg bruker mye tid og energi på smerter.
Er det reelle smerter eller sitter de bare mellom ørne?

Da jeg hadde infarct og da jeg i -09 ble stentet på nytt, var det smertene i høyre skulder som var kjennetegnet.
Jeg ha mye vondt i høyre skulder.
Men - det er også slitasjeskader der som skaper smerter.

Jeg kan bruk  nitro, men -  Merker at nitro hjelper sånn passe.
Altså - det er slitasjesmertene som plager...?


Vet også at normalen for å avdekke om dette er anginasmerter, er et belastningsEKG.

Jeg vet også at et belastningsEKG ikke vil vise faktiske forhold hos meg.
Når jeg går tilbake tankemessig og forsøker å rekontruere angina, er de kun ved psykisk stress jeg har hatt angina-anfall.

I går kveld kom jeg på a det går an å be om en 24-timers EKG observasjon?
At jeg går med et apparat påklistret i 24 timer.

Jeg må vel bare kjenne på dette og vurdere underveis,
På en eller annen måte bør jeg finne en trygghet?

0 kommentarer: